Hop til hovedindholdet

Parkinsonforeningen, Nordjyllandskredsen logo

DHL 24. august 2022


Dato og tid

Onsdag d. 24. august 2022 kl. 17:30 til 21:30

Tilmeldingsfrist

Mandag d. 8. august 2022 kl. 12:00

Sted

Lindholm Strandpark, Thistedvej, 9400 Nørresundby Lindholm Strandpark
Thistedvej
9400 Nørresundby

DHL 24. august 2022


Kom og vær med til den traditionsrige løbe- eller gåtur og et sjovt arrangement.

Kom og vær med til den traditionsrige løbe- eller gåtur og et sjovt arrangement. Alle kan være med! Det er onsdag d. 24. august, vi har valgt at deltage. Starten er som sidste år i Nørresundby Strandpark.

Saml et hold på max. 5 personer og send alle mand M/K ud på en 5 km rundstrækning en efter en. På walk-holdet følges alle ad på ruten rundt – og man kan til enhver tid gå tilbage, hvis man ønsker det.

Løbeholdene starter kl. 18:00 og walk-holdene starter kl. 18:30. Det er to forskellige ruter. Både løbe- og walk-ruten er 5 km. Se mere på https://aalborgatletik.dk/dhl-stafetten/  

Deltagelsen er gratis, men for at markere Parkinsonsagen får hver deltager udleveret en trøje med Parkinsonforeningens logo. Parkinsonforeningen har fået nyt moderne logo i foråret 2021, og det er den slags trøjer, vi igen benytter i år.

Tilmelding, vælg "antal" og klik derefter på "start tilmelding"                     (øverst til højre på siden)

Der skal oplyses navn på hver deltager, om det er et løbe- eller walkhold, og vi skal for hver person have oplyst ønsket trøjestørrelse, XXL, XL, L, M eller S. (Ønsker du ingen trøje, for eksempel fordi du har en fra sidste år, skriver du: ingen.) Du skal også finde på et (sjovt) holdnavn – så ved vi, hvem du gerne vil dele madkasse med. Tilmeld gerne 5 pr. hold, men kan du ikke, prøver vi at sammensætte hold.

Har du problemer med at udfylde, kan du kontakte Morten Kristensen, mobil 5237 9897.  

Vi lejer som sædvanligt et telt, hvor I før løbe-/gåturen for udleveret jeres numre og trøjer, og hvor vi efterfølgende samles til spisning af DHL-stafettens madkasse (én pr. hold!). I madkassen er vinen fra DHL erstattet af kildevand og lækker juice, jf. DHL’s hjemmeside, se også nedenfor. Fra parkinsonkredsens side medbringer vi øl, vand og vin. Vand er gratis og vi tager maks. 5. kr. pr. genstand for øl/vin.

Vi ser os nødsaget til at begrænse antallet af deltagere til 55 personer eller 11 hold af 5 personer. Deltagerbegrænsningen er affødt af, at parkinsonforeningen skal betale for deltagerne lang tid i forvejen, og at vi ikke kan eftertilmelde eller framelde deltagere. Deltagelse bliver derfor efter ”først-til-mølle princippet”.

Kom og vær med! Lad os vise vores Parkinsonforening med det nye logo!   

Vel mødt

Bestyrelsen, Nordjyllandskredsen

------------------------------------------

Nyt på DHL’s hjemmeside https://aalborgatletik.dk/dhl-stafetten/:

  • Parkering i Aalborg Lufthavn med mulighed for hurtig transport til og fra eventområdet 
  • Start og opløbsstrækning i selve Lindholm Strandpark, så du kan blive heppet i mål af dine holdkammerater 
  • Powerzone og DJ 
  • Vi erstatter vin i madkassen med kildevand og lækker juice 
  • Mulighed for at tilkøbe billige øl- og vandbilletter i forbindelse med tilmelding (ikke muligt ved parkinsonforeningens tilmelding)
  • Massage samt hjælp fra fysioterapeuter ved FysioDanmark på pladsen

Samlet antal tilmeldte: 39

Kontaktinformation til arrangør

Parkinsonforeningen, Nordjyllandskredsen
Tlf: +45 5237 9897
info@parkinord.dk

Kontaktinformation til arrangør

Parkinsonforeningen, Nordjyllandskredsen
Tlf: +45 5237 9897
info@parkinord.dk